Älskade farbror!

Alltså jag suger ju på att uppdatera...måste bättra mig!

Har ju en rolig sak som hände för en vecka sen på dagen dessutom!

På torsdagar så har jag tvingat med mig min farbror på boxerzise (hur bulla man nu stavar till det men jag hoppas ni fattar!)
Det tar ju alltid ett tag att få han att byta om och engagera sig och bli färdig, så det brukar ju sluta med att jag lite smått stressad sitter och pikar honom hela tiden om att han är segare än sirap och värre än en brud!
Då fick jag svaret: "Men när jag väl har gått utanför dörren så är jag ju då klar! Det kan man inte säga om de flesta tjejer/kvinnor"
"Jaha, sa jag...Vart har du handduken?"
"Gud förbannat!"

Den hade han ju givetvis glömt ta med!
Jag fick mig då världens skratt attack och terrade honom lite (eller ganska mycket) för det, man måste ju passa på!

Så jag får väl se hur det går i kväll...Johanna (the leader) har ju börjat med grymma saker...*suck*
Man gruvar ju lite för att fara, men det är ju bra för kroppen! Och jag måste ju vara possitiv , är man hälsoinspiratör på jobbet så är det bara att kämpa!!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha ja det är bara kämpa på! Du är jätteduktig!! Heja heja!!

2008-12-11 @ 15:27:02
URL: http://hannasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0