Jag har visst varit snäll...

...i år!
För tomten (el ponten som Lilly säger) kom med ett SINGSTAR!!!
Inte tråkigt!
Tvingade Patrik att sjnga i torsdags efter jobbet :) Han är ju inte så förtjust i detta singstar men han får ju skylla sig själv för det var ju han som beställt det med tomten!
Hade ju då givetvis igår en liten samling, jag, mor, Patrik o Alf.
Gissa vem som krossade alla! (Jag så klart!)
Men kul var det, för Alf hade ju sagt innan de for hemmifrån: "Jag ska då absolut INTE sjunga nått!"
Men efter en whiskey eller två så gick det mycket bra!!

Ska nog ta och öva lite....INTE TRÅKIGT!!!

 
God fortsättning på det resterande av detta år!

Tack å hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0