Sköööön helg!

Snacka skön helg!
Fredag bar det av till Piteå, var ju tvungen att få min Christofferdos! (min älskade gudson)
Blev en övernattning, lite tacos och fredagsmys!

Lördag lite julshopping med Nina och Chrille...han var väl inte så inne på att shoppa...blev lite trött..
Fick i alla fall gjort det mesta.
Jo, hann ju givetvis bli lite eller ganska så irriterad (som om det vore nått nytt!)
Jag skulle ju så fint fara och shoppa ett fiskekort till svärfar...gick in på kiosken som jag hade fått veta att de skulle finnas. Frågar snällt om man får betala med både kort och kontanter för jag hade inte tagit ut allt...Men då fick jag ju givetvis veta att "Det måste du ju fatta att det går ju inte!! (mycket snäsig ton...) Vi har ju faktiskt olika kassor...bla bla bla.... Du kan ju fara till Roknäs och hämta ut pengar och komma tillbaka..."
"Hm! Då ska jag inte ha nått!!" Skynda mig ut och for därifrån i argen!!
Tänkte att jag skulle kika på ok i Roknäs..Oh, vilken lycka! Trevlig man i kassan och det gick hur bra som helst att betala med både kort och kontanter!!
Tack för det!!

Söndag, idag.
Varit på byn m Elina och shoppat de sista julisarna.
Pyntat mormors gran m mammsen, gjort köttbullar och strukit min fina klänning som jag ska ha imorgon när jag ska på fin middag med Patriks chefer o kollegor! (nervös som bulla!!)


Trevlig fjärde advent!

Kommentarer
Postat av: Marie

Goood fortsättning!

2008-12-26 @ 22:33:14
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0