Kärt återseende

Ska till storstan Lule imorgon och förhoppningsvis hitta ett par skor till på lördagens partaj galaj hos Nina, rockabilly för hela slanten!
Smart som jag är så kom jag på den briljanta idén att höra av mig till Annika, som bor i utanför Lule sen ett antal månader sedan och som jag inte har träffat sedan vi var i Kittelfjäll förra året plus att hon snart ska föda bäbis :)
Ska bli super nice att få se henne igen!!
Så många äventyr vi har haft tillsammans...ojoj...

Jo kusan AK är ju hemma på besök!
Kul att träffa henne igen, trotts att vi dragits med varandra två veckor i värmen för ett litet tag sen :)

Hoppas verkligen att det finns fina skor som väntar på mig i Lule...hatar att shoppa skor...

Måste sova så jag kan stiga upp tidigt för att fara så tidigt som möjligt så jag slipper all trafik!
Hatar verkligen att köra i större ställen än Älvsbyn (till och med det kan vara kämpigt vid storhelger...)



Sweet dreams! 


(det får jag av mina piller...lite väl utflippade ibland...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0