För fyra år sedan...

....satt vi (jag o Patrik) på en strand i bulgarien och förlovade oss!
(Givet..det var jag som fria...)

Vi hade ingen aning att vi skulle dela denna dag med svärfar, han fyller år denna dag.

Idag så här fyra år senare så firar vi med tacos o glass o hoppas på att det är nått bra på tv ikväll :)



Kan ju då oxå berätta att jag har äntligen fått svart på vitt att jag har diskbrock!
Ett ganska brett sådant...nu är det bara att hoppas på att försäkringskassan ger sig!!
Har även fått grönt ljus från sjukgymnasten att styrketräna o simma, måste lyssna på kroppen så det inte blir för mycket! Men åååå så härligt att få träna igen!
Och som grädde på moset får jag med mig Elin :)


Nu har träden börjat bli gula o fälla löv...hösten o vintern närmar sig och jag är glad!



Ska väl vara lite trevlig med Patrik :)






Höres!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att få en diagnos!! Det finns inget värre än värk och smärta, men ingen diagnos. Det kan knäcka den starkaste människa. Men med en diagnos får man en utgångspunkt, och kan leva och träna utifrån det. Synd bara att man måste bråka med FK mitt i all kamp för att bli frisk.

2009-08-30 @ 21:14:29
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen! Kram!

2009-10-07 @ 10:38:01
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0