Besvikelse

Stora planer for igar kvall!
Stor fylla pa g!
Gick ju superbt tills vi insag att allt stangde ju for bulla KLOCKAN TVA!!
Halla! Tva...suck...
Naja vi hann ju da fa i oss sex ol och tva starka drinkar var.
Vi lullade hemmat, jag hade ju som bestamt mig att jag skulle kopa en panncake med banan och nutella!
Hittade en sot gammal dam som gjorde dessa...vid sidan om henne sa satt tva killar som borjade prata med oss, super trevliga, fran Syd Afrika.
Da jag kom pa den briljanta iden: Natt bad!
JIPPI! Super skont vatten...varmt och lagom vagit!
Lullade vidare hemmat igen...trodde klockan kanske var vid fyra..men det visade sig att den var halv sex..
Hmm..sovmorgon tankte jag och kusan...
Jag vaknade med varldens huvudvark och illamaende, har nog inte vart sa har bakis pa javulst lange...
Forst nu har jag tagit mig ut...ska snart ata, hade som onskemal att fa ata tidigare, men klockan ar halv atta...food!

Blir en kvall med vatten

simma lungt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hallå där borta .Sitter här i kalla Älvsbyn. Är på en sida, far på en annan tills jag kommer till din sida och ser att det är du och kusin anna-karin.Hoppas ni har det bra.Här har Lekenskolan brunnit ner om ni inte sett det tidigare. Hälsa mamma och Alf från mig. Ha det bra Lena

2009-02-04 @ 10:12:21
Postat av: AnnaBe

Jennie! Jag är avis! Jag vill tillbaka! Här är det dock bara -4 och skotertävling på söndag i Kanis. Rätt schysst egentligen, men det går ju inte att jämföra... Se upp för förkylningen när du kommer hem. Jag råkade åka på den. Attans. Kram till er alla!

2009-02-04 @ 10:17:54
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0