Bra man kan roa andra!

Idag hade ju antligen blivit dagen da vi skulle ta oss till Freedom Beach!
Trott som en raka steg vi upp vid atta, fulle och insmorjning osv...
Ner till stranden, de skulle ha 1500 tbh for ca 10 min bat fard...Never ever!
Borjar man bara ga sa andrar de sig gode pronto! :)
Vi fick det for 1000thb
Jag ar ju som bekant inte den smidigaste personen i varlden men nog fan brukar jag kunna stiga i en bat.
Jag tog tag i kanten in med ena benet och skulle hoppa upp...jo vad hander.. I slowmotion trillar jag baklanges ner i vattnet och borjar ju as garva...killarna star bara och glor for de hangde inte riktigt med vad som hande och kusan hon bara garvade...
Har hallt pa hela dagen och sma skratta at detta...det enda som saknades var att nan filmade och sa skickade in det pa typ funniest home videos!
Ja herre je!
Sen da vi skulle fara sa sa den ena, satt dig pa kanten..
Mmm...jag lar mig av mina misstag!!

Alla vi pratat om freedom beach har ju sagt hur underbart det ar och sa...men Monkey Beach klar allt!

Love and Peace, ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0