Party bocker..

Som jag skrivit tidigare sa hade jag och min kara kusin en liten missuppfattning om det har med musik...
Vad ska vi med det till, jag hade tankt ta med mig en bok...

Min kara mor ar ju en san som laser enormt mycket, sa nar hon och Alf kom hit for att bada och ata middag sa hade hon med sig en pase med bocker..jo tjena tankte ju jag...som om att jag kommer att lasa nan av dem..
Men nu sa har tre dagar efter sa ar jag pa min tredje bok!
Snacka att jag ar stolt over mig sjalv!
Hemma kan det ta ett ar eller sa att lasa ut en bok for mig..men det ar ju sa skont att lasa pa stranden!!

Traffade en trevlig familj idag.
Han var lite sa dar laskig...han stod sa dar nara som man bara gor med folk man kanner.. Men super trevlig.
Gav en bok till hans trevliga fru :)

Naval..maste dusch, fa bort allt sand och salt!
Jo just det..pa tal om salt, nar vi var pa Phi Phi och snorklade sa fick jag da i mig ett livstid salt forrad! (kallsup med andra ord) USCH OCH BLA!!

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0