SUCK

Sitter/ligger i soffan...flippar kanalerna fram och tillbaka...kan inte riktigt förstå varför det inte finns nått att se..det är ju ändå onsdag...men då kom jag ju på den briljanta idén...jag brukar ju vara på H2O gympa nu!
Inte så konstigt att jag inte hittar nått att se på!

Ja..man bli ju fast i lite pinsamma saker när man bara är hemma..som de flesta vet så är det ju Glamour som gäller för hela slanten....har faktiskt blivit lite less på Våra bästa år!
Men...då har jag ju börjat se på The Hills... Och då ska jag vara snabb på att säga att det är tack vare min älskling Patrik :) Det började så stort med att han smög såg på The Hills..han var alltid snabb att byta kanal när jag kom in i rummet!
Tillslut så vågade han vara ärlig och säga att han såg på det.
Så nu är ju jag oxå fast...suck...

Har pratat med en super trevlig sjukgymnast idag...de har möte imorgon och ska då prata om mig och mina besvär och se vem av dem som kan hjälpa mig fortast!
Ska bli så skönt att få börja röra sig lite. Är lite less att sitta inne och bara ta små prommisar...

Fan vad jag blir störd på Koffe på Semester svenskar!!!!
Måste fan byta kanal...
Det enda roliga var när en familj for till Phi Phi...LÄNGTAR TILLBAKA!!

sol vind och snö
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0