Konstigt...

...vad jag kan drömma ibland!
Har nu i veckan drömt två gånger om en tjej som jobbar hos oss ibland...

Första drömmen var att jag var så avis på hennes hus som hon hade här i Vistträsk, det var ett hus som inte finns på riktigt men Emil S hade då bott där när han var liten och nu hade hans päron flyttat till ett hus brevid (som är det riktiga huset som alltid stått där på kulllen)... Som tur var så skulle hon och hennes kille flytta ner på byn så jag skulle få köpa det billigt!
Det hade SJU toaletter i källaren, massor med rum för att tvätta och duscha och bubbelbad, super coolt!
På övervåningen så var det super mysigt, precis som jag vill ha det, en massa konstiga vinklar och vrår!
När vi var på våg ut ur huset så stannade hon vid en garderob och strök lite på den och öppnade den lite på glänt och säger: "Här inne...där finns en massa nakenfoton på mig som min kille har tagit på mig!! Men den får du absolut inte titta i!!"
Jag fick ju panik!
För jag skulle ju stanna kvar i huset för att känna om jag verkligen ville köpa det!
Men bävade ju då lite för det hon sagt om garderoben, tänk om hon skulle tro att jag öppnadt den och kollat på alla foton....! *suck*
Vet inte riktigt hur det gick till men helt plötsligt så hade jag då i alla fall flyttat in och var så nöjd och glad!

Andra drömmen så var det sommar...Nu helt plötsligt så bodde vi tillsammans i en stor lägenhet nere på byn!
Och trott eller ej men jag rökte som assi!! (det har ju aldrig hänt förr!!)
Helt sjukt!!
Nåväl, till sommaren hör det ju att det är en massa fester så vi skulle givetvis ha en stor grillfest.
Och där bland allt så kom då som sig bör i en dröm en massa klasspolare från förr!
Det hela gick ut på att jag satt vid elden och rökte och rökte (värre än killen på Milencollin konserten i sommras, och han rökte för hundra pers!)
Och sen så började jag bråka med en kille som gått i min klass....Therese kom och hjälpte mig och skrek välldigt mycket på killen så han började gråta och for hem!

Sjukt, sjukt och åter sjukt!

Allt är ju så verkligt när man drömmer!
För när jag vaknade så kändes det som om att jag rökt hela mitt liv...ingen kul känsla, jo till saken hör ju att Therese har ju slutat röka för ett tag sen...men inte i min dröm!

Nåväl...


Just nu är det ju ganska kallt och kallare ska det bli, säger de som ska förstå sig på vänder och sånt!
Men jag far ju till THAILAND om en så där 19 dagar!!!!


Lev å må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0