Moln = Skont!

En harlig dag pa stranden!
Men nog ar det gode sa skont nar det kommer lite svalkande moln pa den klarbla himmelen!
Har ju faktiskt borjat bli lite brun :)

Ska nog traffa kusans polare o bror ikvall, kul!
Hade en lite date me mor och Alf igar, trevligt. Jag tog dem till varan bargata (som ar betydligt storre an vad bade pite o lule har gemensamt, man ser inte ens alla stallen for det ar sa manga skyltar efter varandra...) De blev lite forvanade hade inte raknat med att det skulle vara sa hiskeligt stort...om man jamfor med var de bor, ett mysigt litet intimt stalle, sa det var kul.

Har en forbannade fluga som dras till mig som en javla sockerbit...!!! HATAR FLUGOR!
Man vet ju inte vart de har varit...

Tjingeling!

Jo by the way..vet inte om man kan svara pa meddelandena ni alskade vanner skickar...Men jag blir super glad nar ni gor det!
Till och med MP har ju hittat mig har! sweet!!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0