Rod, rodare, rodast!

Det ar jag det!
Efter endast en och en halv dag sa har jag fixat en snygg rod nyans pa nasan, mellan brollsen o pa hofterna,,,
Natt ska man ju vara bast pa! :)

Snacka virdo att skriva pa en dator utan vara alskade prickar!!
Det blir ju bara en massa konstiga tecken...

Naval, har det soft som bulla.
Efter en mardroms natt, dvs varit vaken i ett dygn plus nan timma sa somnade jag gooode sa fort...vaknade att kara kusan ropade: Halla halla!! Men du!!! Halla!!!
Vete bulla vad hon ville men hysterisk var hon..hon somnade lite fore mig sa hon var lite borta...
Maste erkanna att flyget gick fort!
Tog tio timmar men kandes som fyra max!
Helt coolt!

Som sagt...ROD SOM FAN!

Ska nu dra till Karon Beach dar mor och Alf ar och kaka middag..hehe kaka middag!

lev o ma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte tråkigt me kaka till midda de va de du mena va;)

Hade kaka å bulla men bränn dom inte mera! slip slap slop! (slip on a tshirt, slap on a cap, slop on some sunscreen:)

kramen

2009-01-25 @ 17:39:27
Postat av: Marie

Åh ska ni till Karon? Kika efter en ful hund med bara en hel käke och vika till den från mig;)

2009-01-26 @ 10:03:02
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: AnnaBe

Men tja! Hoppas ni har det bra! Vi kom hem igår kväll och det var kallt som tusan. Bäddade ner oss i soffan men täcke och filt. Tacka vet jag värme! Hoppas ni får det fortsatt bra och som sagt, åk till Hong och Poda om ni får möjlighet. Snorkla och se Hitta Nemo-fiskar. Typ. Bli brun! Nog för att jag också blev röd... Men som tur var ändras det till brun efter någon dag... :) Kram!

2009-01-27 @ 15:30:40
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0