Sweet!

Oj oj...vart borjar man (hittar ju da inte ens fragetecknet pa detta tangent bord...:) )

Vi akte till Phi Phi...saaa vackert!
Javulst med mygg men sweet!!
Vi hamnade pa ett ny byggt hotell med bara bungalows som var byggt som typ Evokernas byar...sma hyddor vid berget, sma underbara stigar, fina blommor och palmer sa langt ogat kan na..och bara nagra minuters prommis till stranden och partaj galaj!
Jo vi hade ju en kissanmintu som bara skulle in i vart rum varje morgon kom hon och mjausade...inte det roligaste att vakna till nar man tror att det ar barbro som komme...(borjar smatt sakna abaket!)
Naval..Vi stannade i tva natter sa det blir ju tre dagar.
Pa kvallarna sa var det ju givetvis Beach Party pa hog niva..Pa tva stallen sa hade de eld show varje kvall...Jojo du skulle ha sett! En grym tjej som poijade (sorry om det blev fel...) Har filmat!
Givet sa var ju killarna sa jakla duktiga! Moj moj!!

Mygg kan man ju som sagt lungt saga att det fanns gott om..iaf om man kollar pa mina fina prickiga ben...Men det var vart det!

Sista dagen, dvs igar hyrde vi en longtail bat och for pa en runda som skulle ta tre timmar, da fick vi bla fara till Maya Beach (The beach, The beach) Snorkla och tog forhoppnings vis en massa fina firre kort (blir spannande att se, knappte pa forbrilt... I vanlig ordning) Vi for om kring dar pa havet i var hogljudda bat...Sista stoppet kom att bli bland det underbaraste jag vart med om!
Monkey Beach!
Oj oj...Hur vackert som helst! Trodde inte att jag skulle fa se san underbar sand igen (Maldiverna)!
Vi fick stanna en extra timma dar...
Hade ju velat paddla men...Man far inte alltid som man vill...

Pa tal om paddla: Jojo, fick lite vibbar fran varan Vistan paddling! Helt sjukt! Vi kom pa ett super mysigt stalle, dar de aven holl pa att spela in en film...Da helt plotsligt sa kom jag att tanka pa Vistan...I Thailand av alla stallen...kul!

Sitter nu och vantar pa mor och Alf...Kan ju saga att hon var gode sa orolig igar...Precis nar vi kom in pa rummet sa ringde telefonen...jag svara och sa var det nan som la pa..det ringde igen och jag svarade, Halla! I andra anden av luren sa hor jag hur nan grater, da ar det mamsen som hade tankt fara till Phi Phi for att ga skallgang efter oss!
Jag hade ju faktiskt sagt att vi skulle fara dit och stanna i en till tva dagar...Men mammor!

Ut pa stranden och grillas lite mer!

Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0