Beach Party-09

Inte tråkigt!

Köpte till mor i morsdags present en helg biljett till Beach Party på havsbadet.
På fredag spelade underbara Beach boys (de är ju inte så snygga längre och inte orginaluppsättningen....men...)
De var så fantastiskt bra!
Helt otroligt!!
De stod lugnt och plinka på och sjöng men ändå var det ett jäkla dra :)




Mycket folk var det oxå!


Försökte lägga upp en film snutt men det gick inte så hiskeligt bra...är ju inte så teknisk av mig...


Vi hade iaf super kul på fredag natten!
Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv :D
(nämner inget mer för då säger nog min mor upp bekantskapen med mig...)
Vi skulle cykla till Munksund där vi bodde för helgen i Alfs lägenhet....

Nåväl, lördag var det dags för Jerka! (aka Jerry Williams)

Han rocka fett!
Snacka krut i gubben, är helt imponerad!
Fullt ös från början till slutet (av konserten)





Han rör sig hela tiden så det var svårt att få bra bilder..fick bättre med mors kamera men har inte fått dem än...
Jag stod ju då längst fram! :)
En super trevlig kvinna lät mig stå framför henne för att jag hade ont  i ryggen och att hon var längre än mig ( och der är ju inte så svårt att vara..)

Tur nog så hittade jag och mor kareoke tältet på löragkväll, hade vi hittat det på fredag så vete fan om vi hade vågat oss in igen... Snacka om att det finns de som verkligen tror att de är störst, bäst och vackrast och äger senen...Men vi fick oss många skratt den kvällen! Det tackar vi för!!



By the way så sitter jag i DATARUMMET!
Det tog oss bara två år att fixa till så man kan ha dörren öppen, sitta här inne och visa det för folk :)

Hoppas du är lite nöjd Anna be :) för uppdateringen...kommer mer sen...


Myggkramar Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0