Så vuxet!

Har varit och EU röstat!
Plus att jag tog med mig min älskade lilla mormor, som tack ska vi och äta imorgon :)
Allt för att få henne att äta...blir lite av den saken när de blir äldre...

Kallt blåser det..inte kul, eller det enda bra med det är ju att det är gode så myggfritt!
Måset erkänna att det är mycket mysigt att höra löven prassla i vinden, om det vara kunde vara varma vindar.

Vill så gärna göra blomrabatter!!
Har hittat en massa frön som jag vill så!
Hoppas Patrik visar sig ha grönafingrar i helgen och att det är fint väder.

Har bestämt mig. De små liven, Bacon o Barbro ska få bli utekatter..när jag väl har köpt halsband till dem...





xoxo






Kommentarer
Postat av: Anna

Jennie! Uppdatera! Hörs! Kram.

2009-07-02 @ 06:49:02
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0