Jaha..det höll ju länge

det fina underbara vädret...
En grå dag...men ganska varmt så det är ju bra

Var hos Sture idag, ska få börja varmvatten gympa på tisdag :) Super kul!!
Hoppas bara jag orkar med det.

Oj nu har klockan blivit kvart i tolv...Hem till Gården börjar ju nu!
(Jag vet...jag är störd...men men...)

By the way så kom jag att tänka på en konstig sak. Jag ser ju nästan allt, för några år sen så gick ju kvinnofängelset...Super dålig men ändå bra serie :) Men det jag funderade på var att nu när jag var i Thailand så frågade jag folk från Australien om serien men ingen hade hört talas om den! Helt konstigt!!
När Patrik bodde på Hagelvägen i Luleå så kom det en kille från Australien och festade nån gång med oss och han hade inte heller hört talas om den...mystiskt!

Nä måste se intrigerna i denna underbara serie Hem till Gården!


Kommentarer
Postat av: Marie

Håhå lägg ägg:) Jag och martin har följd HTG i åratal och det ska sägas att det håller faktiskt klass! SKickliga skådisar och vackra miljöer!

2009-03-05 @ 20:34:26
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0