Sweet Chilli

Har verkligen denna helg varit!

Fredagen startade med ett läkarbesök....fick vänta i en timma innan jag kom in till min huvudläkare, super trevlig! Han kollade lite reflexer och liknande bla vid akilleshälen, hade ingen reaktion på höger...så nått är i kläm...
Blev sjukskriven tre veckor till och fick lite nya piller att knapra på under de kommande veckorna.

På kvällen bjöd Jojo till filmkväll hemma hos oss (givetvis så somnade hon, men vi gillar henne iaf!)
Vi såg en B drak film "Fire and Ise", jag tror jag var den enda som såg hela filmen... Lite halv bra...

Lördag bjöd vi in oss på middag på Holmen för Nina, Peter och världens bästa Chrille skulle sova där, plus att Jojo, Pelle, Mattias, Krille och Rebecca skulle burna lite skoter och fara dit, tyvärr kom vi lite sent för när jag klev i land så hoppsan alla skulle fara....typiskt! Nåja...det kommer väl nån fler lördags träff...
Det blev en mycket soft kväll...Lite grillat, trocadero och loka till mig o Chrille och öl och whiskey till resten.
Lite robinson på tvn, Peter somna i soffan (inte helt oväntat) så vi for hemmåt och var hemma vid tio.
Vi (jag och Patrik) hade ju givetvis släckt alla lampor innan vi for...Det var ju Earth Hour! Hoppas många var me på det!!

Söndag är det idag. Har bakat världens bästa choklad kako! smaskens till sista slick :)
Nina, Peter och Chrille kom hit en sväng.
Fick veta att Chrille hade frågat efter mig på morgon! (gode nöjd jag är!)

Fixat mormors dosett och slagit på tv4+. Fattar inte hur de kan göra så här mot de äldre...att byta Bingolotto kanal, dom kan inte få in nr 10...Helt stört!

Well...nu är det Wipeout, ganska kul.

Film och mys snart!



Full och glad kexchoklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0