133 Meddelande

Det här med att lämna meddelanden på mobilen är ju inte min älskade mormors
starkaste sida.

Nu har hon i och för sig lärt sig att hon ska vänta på en signal, eller oftast iaf, det brukar
bara höras ett brus o sen nån som lägger på telefonen...men nu för tiden så är det iaf 80% av
meddelandena som hon lyckas med.

Det senaste som jag fick idag löd: "Hej det är Elin! Det är Bingolotto ikväll, hej då!"
Jag höll på att skratta ihjäl mig!

Annars så brukar det låta: "Tjänare, det är Elin! Du kan ju ringa när du kan, hej då!"

Hon är bara för söt!!



Har haft busfrön utanför fönstret ikväll...jag blir lite lätt rädd när det helt plötsligt smäller till bakom fönstret...men har lärt mig att det bästa man kan göra är att ignorera!

Nu blir det film!



Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0