Tiden den bara går...

...Grymt fort!
Kan inte fatta att det bara äro 18 dagar kvar tills Sverige får en mindre Lundberg men en till Roslund!
Sjukt!
Längtar massor, men helt skumt!
Sitter o klurar på vad vi har glömt o alla "what to do", kan meddela att listan är LÅNG...
Eftersom att jag har tänkt att det är typ länge kvar så visar det ju sig att det är ju inte det, så det börjas kännas lite små panik!!
Men vi fixart! Vi har ju världens bästa toastmasters :)
Anna, Öberg, Ida o Elin = Värda allt guld som finns!
Vi har ju även världens bästa vänner o familj som ställer upp!

Måste säga att det svåraste hittils har nog varit att välja psalmer... Patrik gillar alla de sorgliga o jag, jag gillar ju alla vinter psalmer... Kan meddela att det tog oss ett tag men skam den som ger sig!

Nä bäst att fixa middag till min blivande make som kommer hem från jobbet snart.
Sen är det bara sätta sig ner o fixa listorna!

Snart är det höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0